شرق هرمزگان محرومترین نقطه کشور است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 13 مهر 1394
بازدید : 366
نویسنده : فــردیـن احـمدی
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: شرق هرمزگان با همه توانایی و استعدادهایش محرومترین نقطه کشور است.

13920601000388_PhotoA

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرگزاری فارس، سیدعبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی صبح امروز در آئین افتتاحیه مجتمع تجاری الماس در میناب با بیان اینکه رونق فعالیت‌های اقتصادی و کار آفرینی در میناب از آرزوی‌های دیرینه مردم این شهر است، اظهار داشت: راه‌اندازی و شکل‌گیری بازارهای لوکس و جذاب هم در زمینه رفاه مردم و شهروندان و هم برای جذب گردشگر مفید و موثر است.

وی ضمن تقدیر از سرمایه‌گذاران، کسبه و تسهیل‌کنندگان مسیر سرمایه‌گذاری در میناب، اظهار داشت: از دستگاه‌های متولی به ویژه نیروی انتظامی می‌خواهیم تا نسبت به واردات و صادرات در بنادر کوچک در شهرستان میناب به ویژه بندر تیاب همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده مردم میناب، جاسک، سیریک، رودان و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: متأسفانه شرق هرمزگان با پنج شهرستان، ۶۰۰ هزار نفر جمعیت و ۶۰۰ روستا با همه توانایی و استعدادهایش هنوز محروم‌ترین نقطه کشور است.

وی گفت: سواحل مکران که از بندرتیاب آغاز و تا انتهای بندر جاسک است، گوهری بوده که هم‌اکنون شناخته شده است و در برنامه ششم محور توسعه قرار گرفته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین از تصویب طرح ایجاد منطقه آزاد جاسک در آینده‌ای نزدیک در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: شکل‌گیری منطقه آزاد جاسک و طرح‌هایی که در این منطقه اجرایی می‌شود، موجب تحول و پیشرفت و رونق کسب و کار در شرق هرمزگان می‌شود.

وی در ادامه از راه‌اندازی دانشگاه ملی طی سال تحصیلی آینده در میناب خبر داد و اظهار داشت: تمام زیر ساخت‌های این مرکز در حال آماده‌سازی است.

هاشمی نخل ابراهیمی بیان داشت: از آنجایی که میناب کانون توسعه شرق هرمزگان و سواحل مکران است باید شرایطش در همه بخش‌ها به کلی تغییر یابد.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: تلاش‌ها و فعالیت‌هایی که در حوزه عمران، زیر ساختی و سرمایه‌گذاری در میناب صورت می‌گیرد نوید بخش رخدادهایی نیکو در آینده‌ای نزدیک در این منطقه است.

رئیس شورای شهر میناب نیز در این آئین با بیان این که میناب فقط به دست مینابی باید آباد شود، افزود: مینابی‌ها در همه بخش‌ها باید با همت بالای خود در راستای رونق بخشی به این شهرستان ورود کنند.

عبدالعلی زائری گفت: مجموعه شورای شهر برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار در میناب تا جایی که امکان دارد و قانون اجازه دهد همکاری می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح عملکرد شورای شهر و شهرداری در زمینه مهیا کردن زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در میناب، اظهار داشت: از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم تا نسبت به تصویب قرار گرفتن «میناب به عنوان دروازه مکران»، در مجلس شورای اسلامی پیگیری کنند.

مجتمع تجاری الماس میناب همراه با جشن ویژه و با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه میناب و نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

انتهای پیام/





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: شرق هرمزگان محرومترین نقطه کشور،استان هرمزگان،شهرستان بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 1679
بازدید کل : 125125
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com